چرا کسی ک میفهمه دوسش داریم؛ از هیچ بی احترامی فروگذاری نمیکنه؟
فکر کرد اینبارم چشممو میبندم و میگذرم اما نه! نه نازشو کشیدم ن دایورت کردم حرفشو! خواست بره! منم با اغوش باز پذیرفتم!
روزی ده بار با خودم تکرار میکنم : دیگه ب کسی اطمینان نمیکنم! مخصوصا از نوع مجازش!
روزی پنج بارهم تکرار میکنم: ب هیچکسی اجازه نمیدم وارد حریم امن من بشه!هیچکسی!
این حجم علاقه ب موسیقی عادیه؟...
ما را در سایت این حجم علاقه ب موسیقی عادیه؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 23:22