پیام داده:
فقط وقتی یه رابطه تموم شد میفهمی چقدر دوستش داشتی!
جواب دادم:
گاهی پیش می آید که ما در رابطه هایی قرار میگیریم ،
که دوست داشته نمیشویم
آنطور که دوستش میداریم دوستمان ندارد ،
مثل اینکه در جاده ای قرار بگیری که هر چه قدم برمیداری به مقصدت نمیرسی !
اگر حس میکنید که به اندازه کافی دوستتان ندارد ، برای خود مدام دلیل نتراشید که اگر دوستم نداشت چرا فلان کار را کرد ، یا فلان حرف را زد ،
قدر احساساتِ خود را بدانید ،
دوست داشتن به آدم عزت نفس میدهد ، حالِ خوب و آرامش را به زندگی ات می آورد .
هر حسی
که عزت نفستان را از شما میگیرد ،
اسمش عشق نیـست
"قدرِ احساسی به اسم عشق و دوست داشتن که در وجودتان قرار دارد را بدانید
آن را خرجِ هر انسانی نکنید "
این حجم علاقه ب موسیقی عادیه؟...
ما را در سایت این حجم علاقه ب موسیقی عادیه؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:36